Možno aj vy, vaša firma hľadá tú správnu kanceláriu na prenájom pre svoje podnikanie. Nemusí to byť však vôbec jednoduché pri výbere, aby spĺňala presne to, čo od nej očakávate. Poznáme spôsob, ako si nájsť tú pravú kanceláriu, ktorá bude vždy vyhovovať každému (každej firme). Tu je pár tipov pre výber vhodnej kancelárie …
Na prvý pohľad sa môže zdať, že v súčasnej dobe to nebude až taký problém, ako tomu bolo pred niekoľkými rokmi. Ponuky prevyšujú dopyt, výber je teda pestrý. Prvým faktorom pri výbere by mala byť voľba vhodnej lokality. Podmienkou je, aby bola prístupná autom, či verejnou dopravou. Okrem toho dôležité je aj bezproblémové parkovanie tak ako pre zamestnancov, tak aj pre vedenie firmy, ako aj ďalších návštevníkov (návštevy). Na bezproblémové parkovanie myslite obzvlášť v hlavnom meste, kde sa ráta každé jedno miesto pre parkovanie.
Veľkosť kancelárie tiež rozhoduje
Ak si zvolíte príliš malú kanceláriu alebo naopak zase veľmi veľkú, ani v jednom prípade to nebude to pravé. Najlepšie je zvoliť si optimálnu veľkosť kancelárie, ktorú aj reálne využijete a ktorá bude spĺňať všetky atribúty, jednak pre zamestnancov, manažment podniku, pre dôležité stretnutia či jednania, prípadne pre relax alebo na skladovanie prípadného tovaru. Na druhej strane nie je jedno, ak kanceláriu zháňa väčšia firma alebo len jedna osoba podnikateľ, ktorý si vystačí aj s jednou väčšou miestnosťou, ale firma bude zaiste vyžadovať niekoľko desiatok metrov štvorcových.
Kúpiť vlastnú alebo radšej prenajať?
Pokiaľ si kanceláriu kúpite, môže to mať význam, čo sa týka investície do budúcnosti. Ak však budete chcieť či musieť firmu premiestniť, osobné vlastníctvo sa môže javiť ako nie príliš správna voľba Druhou alternatívou je prenájom kancelárie. V tomto prípade je potrebné platiť za kanceláriu pravidelne mesačnú sadzbu, ktorá sa bude odvíjať od toho, na čom ste sa dohodli s prenajímateľom (správcom kancelárie) na základe lokality, rozlohy, stavu či kvality a rozsahu prenajatých služieb.
Aké sú možnosti v Bratislave?
Dnes máte v našom hlavnom meste viaceré možnosti aj pre výber vhodných a zaujímavých kancelárskych priestorov, či už pre jednotlivca alebo firmu. Dnes sú napríklad hitom aj priestory v atraktívnej lokalite areálu bratislavského letiska. Je to veľmi zaujímavá a lákavá poloha a lokalita so všetkým, čo potrebuje každá firma (menšia či väčšia). Samozrejmosťou sú dokonale prispôsobené priestory za dostupné ceny a s dokonalou možnosťou parkovania. Skúste konkrétne napríklad dvojpodlažnú budovu Aeroprogres v správe BTS Cargo, kde nájdete flexibilné kancelárie na prenájom vo výmerách od 20 do 1 000 metrov štvorcových. Na každom poschodí možno nájsť spoločné zázemie pre kancelárie vo forme kuchynky a sociálnych zariadení. Všetky kancelárie sú prispôsobené tak, aby ste sa do nich mohli ihneď presťahovať. Ak by to bolo potrebné, je možné priestory upraviť podľa vašich požiadaviek. Prízemie budovy je možné využiť aj ako skladové priestory o výmere sto až tristo metrov štvorcových. Alebo skúste dvojpodlažnú budovu AB rovnako v správe BTS Cargo, ktorá ponúka veľkometrážne kancelárske priestory v dvoch sektoroch (oba s úžitkovou plochou asi 500 metrov štvorcových). Súčasťou pravého kancelárskeho krídla je i terasa a výborné skladovacie priestory s výmerou 900 metrov štvorcových (vnútorne sú spojené s kanceláriami). Obe budovy sú klimatizované, s dobrou dostupnosťou a parkovaním. Okrem týchto dvoch budov s kanceláriami má BTS Cargo v ponuke aj ďalšie kancelárske priestory, budovu AC, BCD a budovu F (pre viac informácií vrátane cenovej ponuky kontaktujte priamo firmu BTS CARGO and Hangar Servise, a. s. v Bratislave).
Ak teda hľadáte aj vy výbornú dostupnosť lokality spojenú s administratívnymi alebo skladovacími priestormi na prenájom, s priamym napojením na mestský obchvat, diaľnicu D1, vynikajúce prepojenie s centrom Bratislavy a predovšetkým, chcete sídliť v tesnej blízkosti letiska, vsaďte na práve na niektorú z týchto spomínaných kancelárií v Bratislave. Aj váš biznis môže vyzerať odteraz inak a s úspechmi, ktoré vás doposiaľ obchádzali.